Clara David
September 5, 2011

Clara David When I was younger, I didn’t know I lived in a mansion
Then I went to a Mara’s house and was like. Oh.

Mara Del Valle
Like yesterday, I didn’t know Clara David had friends
Then I read this status and was like. Oh.
441 fans like this post.
Share to the World:
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • Plurk
  • Ping.fm
  • FriendFeed
  • Posterous
  • Google Bookmarks
  • email
April Miles
kapal ng muka niyong dalawa clara at mara
6 September 11 at 11:27
Burugudunstunstugudunstuy
ANO DAW?!? THIS DOES NOT MAKE SENSE!
6 September 11 at 13:57
Hahahah BASAG XD.. !
AWARD :]]
8 September 11 at 17:11
sarap ahhh…..
13 September 11 at 16:04
@Burugudunstunstugudunstuy
YOUSOTANGA. Hindi mo ba naiintindihan? /:) Hahaha! My gosh.
IT WAS LIKE OHHHHH! >:)
13 September 11 at 23:09
weeeee totoo na hindi mo alam na ankatira ka sa isang mansyon\
14 September 11 at 15:41
NiKKi xD
PWNED!! xD
16 September 11 at 21:36
Geee
haha . tang ina ang taray ni mara .:D
17 September 11 at 02:49
BASAG AWARD
17 September 11 at 10:08
nicah
Arghhh ..
17 September 11 at 18:43
nanay
HAHAHA K. XD
19 September 11 at 06:54
gaga ka wag mong gaganyanin si mara at clara
19 September 11 at 19:07
@April Miles gaga ka wag mong gaganyanin si mara at clara
19 September 11 at 19:09
nathaniel
hehehehe!!
19 September 11 at 20:28
nathaniel cabalquinto
heheeheh i realy like it
19 September 11 at 20:29
mhack pascual
TSURA MO! PANGET nio! mas maganda ako!
21 September 11 at 08:52
pattiz
ewan!
21 September 11 at 12:45
KAMOTE
oo nga dko nga gets ung sinabi ni Mara. please explain. sorry slow
22 September 11 at 16:43
wahahahaha
25 September 11 at 04:44
Stinson's prodigy
@Burugudunstunstugudunstuy, it proves that either your mind isn’t capable of comprehending such simple level of humor or your english dictionary consists of only a single page with three-letter words at the very most.
27 September 11 at 12:19
Paris Hilton. Haha
28 September 11 at 13:32
The Awesome One
Burugudunstunstugudunstuy nah… ure just stupid.
30 September 11 at 01:21
like!!! hahaha!! galing bumanat ni mara. XD
30 September 11 at 19:11
i love Mara
1 October 11 at 10:15
April Miles Hater
broke ass bitch un unang nagcomment eh :| ang epal eh :) )
1 October 11 at 16:16
wag mo awayin kapatid ko
2 October 11 at 14:36
xamfled
haha
3 October 11 at 22:57
quote ni paris hilton to. para dun sa mga di nakakaalam
4 October 11 at 13:57
Jazer
BASAG! wahahahah..
4 October 11 at 15:36
haay naku
HAAY NAKU ang bobo ni Burugudunstunstugudunstuy , hindi nya gets.
5 October 11 at 19:24
OMG IA CAN’T BELIEVE THAT I CHAT A BEAUTIFUL GIRLS AND AN ARTIISTA
6 October 11 at 09:49
HELLO MARA AND CLARA I AM IZA AND I WANT YOU TO MEET BUT YOU LIVE IN MANILA SO I CAN’T MEET YOU BECAUSE I LIVE IN STO.NIÑO DAVAO CITY
6 October 11 at 09:51
SANA PO KAHIT 2 ORAS PO NANDITO PO KAYO BUMISITA SA DAVAO KASI MARAMI KAYONG FANS DITO NA HINDI NIYO ALAM SANA PO PUMUNTA KAYO SA DAVAO PARA MARAMING MAGING MASAYA
6 October 11 at 09:53
Wushih
LOL..Di na-gets nung isa!!slow much!!XD
7 October 11 at 18:05
i like it! it does make sense. :) )
8 October 11 at 13:27
sweet
haha
10 October 11 at 13:35
ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy i comment to an aritsta like star the most popular star in the world
11 October 11 at 11:41
blahblah
haha. medyo fail ata to..ang original kasi neto ay joke about Paris Hilton.. “Paris: Wwhen I was younger,I didn’t know i livedin a mansion. Then i went to a a friend’s house and I was like..Oh.

Me: Like yesterday, i didn’t know Paris had friends then i read this status and was like..oh”
15 October 11 at 07:14
bougartina
waaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh..nice one!!!
15 October 11 at 14:26
Vincent
it’s a paris hilton thingy.. haha!
18 October 11 at 21:33
dayanara flores fuentes
hai……ang gaganda nnyo…!!!!!!
19 October 11 at 11:49
Nice one..
21 October 11 at 16:15
Sharz Towers
yung totoo? nalabuan ako dun.. :) )
21 October 11 at 16:34
hahaha
22 October 11 at 09:58
Nicole
Oh.
23 October 11 at 11:58
Gawa nmn po kayu ng sa GROWING UP CAST…
23 October 11 at 20:41
corni
27 October 11 at 20:20
hellow
29 October 11 at 11:27
ranz
wahahaha:DDD
29 October 11 at 16:09
Trisha Boro
HAHAHAHA.,
1 November 11 at 16:48
Vice Ganda
Bongga!
3 November 11 at 22:07
wahahahahaha
5 November 11 at 22:35
NCLRMRZ
hahaha :) ))))
3 December 11 at 16:07
Isabelle Sanchez
BURN!
16 December 11 at 17:32
Kathbie
OMg!
27 December 11 at 14:46